‘මම සල්ලි බලාගෙන ලංකාවට ගහන්නේ නෑ සහෝදරයා‘ – තිසර රසිකයෙකුට ප‍්‍රතිචාර දක්වයි (PHOTOS) - විගස පුවත් 24x7 - Vigasapuwath 24x7

Breaking

Tuesday, July 11, 2017

‘මම සල්ලි බලාගෙන ලංකාවට ගහන්නේ නෑ සහෝදරයා‘ – තිසර රසිකයෙකුට ප‍්‍රතිචාර දක්වයි (PHOTOS)

තිසර පෙරේරා යනු පසුගිය කාලයේ කා අතරත් කතාබහට ලක්වූ ක්‍රීඩකයෙකි.ඒ ශූරයින්ගේ කුසලාන තරඟාවලියේදී ඔහු අත්හල පහසු උඩපන්දුවක් නිසාවෙනි. කෙසේ වෙතත් ඔහු සිය ට්විටර් ගිණුමේ තබා තිබූ සටහනක් මේ වන විට කතාබහට ලක්වෙමින් තිබේ.

ඔහු මෙම සටහන තබා තිබුණේ රසිකයෙකු පලකල අදහසකට පිළිතුරක් ලෙසිනුයි. අනික් අයට හොඳින් කරන්න දීලා ගෙදරට වෙලා ඉන්න..ඔබ ඕනෑතරම් මුදල් උපයාගෙන ඉන්නේ…….. යැයි ඔහු පවසා තිබිණි.. ඊට පිළිතුරක් ලබාදුන් පෙරේරා පවසා තිබුණේ ‘‘මම මුදල් බලාගෙන ලංකාව වෙනුවෙන් සෙල්ලම් කරන්නේ නැහැ සහෝදරයා..මට කිසිදු ගෙවීමක් හම්බුනේ නැතත් ඕනම වෙලාවක මගේ රට වෙනුවෙන් සෙල්ලම් කරන්න පුලුවන්…‘‘යනුවෙනි.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad