විභාගයෙන් ඉහළ ලකුනු ලබා ගැනීමට නම් තමා සමග ලිංගික සම්බන්ධතා පැවැත්විය යුතු බව පවසමින් ශිෂ්යයන් 40කට වැඩි ප්රමාණයක් අපයෝජනය කළ ගුරුවරියකට අවුරුදු 40ක සිර දඩුවමක් නියම කර ඇත. අපයෝජනයට ලක් වූ ශිෂ්යයකුගේ පියකු විසින් කළ පැමිණිල්ලකට අනුව විමර්ෂණ ආරම්භ කළ පොලිසිය ඇය අත්අඩංගුවට ගෙන අධිකරණයට ඉදිරිපත් කර ඇත.
විභාගයෙන් ඉහළ ලකුණු ලබා ගැනීමට නම් තමන්ගේ නිරුවත් ඡායාරූප බැලිය යුතු බවත් අනතුරුව තමන් සමඟ ලිංගික සම්බන්ධතා පැවැත්විය යුතු බවත් මෙම ගුරුවරිය තමන් උගන්වන පසලේ ශිෂ්යයන්ට බල කර ඇත. ඒ අනුව සිය නිරුවත් ඡායා රූප වට්ස් අප් හරහා ශිෂ්යන්ට යවා ඇති මෙම ගුරුවරිය උපකාරක පන්ති සඳහා යැයි කියා සිසුන් නිවසට කැඳවා ඔවුන් පොළඹවාගෙන ලිංගික සම්බන්ධතා පවත් වා ඇති බව පොලිස් පරීක්ෂණවලදී හෙළි වී ඇත.
වයස අවුරුදු 16 -18 ශිෂ්යයන් මෙම කාමාතුර ගුරුවරියට බිලිවී ඇති අතර පසුගිය වසරේ ජනවාරි මාසයේ සිට ඇය අත්අඩංගුවට පත්වන මොහොත දක්වා ඇය සිසුන් 40කට වැඩි ප්රමණයක් සමග ලිංගික සම්බන්ධතා පවත්වා ඇති බව අනාවරණය වී තිබේ. මෙම ගුරුවරියගේ නිරුවත් ඡායාරූප එක් ශිෂ්යයකුගේ ජංගම දුරකථනයේ තිබී ඔහුගේ පියාට හසු වීමත් සමග මෙම අපරාධයේ සුල මුල හෙළි වී ඇත.
ඒ අනුව විමර්ෂණ ආරම්භ කළ කොළොම්බියානු පොලිසිය මෙම අපරාධකාරිය අත්අඩංගුවට ගෙන අධිකරණයට ඉදිරිපත් කර පෙර කී දඩුවම ලබා දීමට කටයුතු කර ඇත. මැය විවාහාක කාන්තාවක් වන අතර සිසුන් සමග මැය පවත්වන මේ සම්බන්ධතා හේතුවෙන් ඇගේ සැමියා දික්කසාදය ඉල්ලා නඩු දමා ඇති බවද වාර්තා වේ.
Thursday, November 23, 2017
Home
එතෙර පුවත්
විභාගෙන් පාස් කරන්නම් කියා ගෙදරට ගෙන්වාගෙන පාසල් සිසුන් 40ක් සමග ලිංගිකව එක්වූ ගුරුවරියකට ලැබුණු අමතක නොවෙන දඬුවම – ඡායාරූප
විභාගෙන් පාස් කරන්නම් කියා ගෙදරට ගෙන්වාගෙන පාසල් සිසුන් 40ක් සමග ලිංගිකව එක්වූ ගුරුවරියකට ලැබුණු අමතක නොවෙන දඬුවම – ඡායාරූප
Tags
# එතෙර පුවත්
Share This
About විගස පුවත් I Vigasapuwath
එතෙර පුවත්
Labels:
එතෙර පුවත්
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Post Bottom Ad
Author Details
විගස පුවත් වෙබ් අඩවිය මෙරට දේශපාලන ප්රවෘත්ති පාඨක ජනතාවට සැපයීමේ අරමුණින් ක්රියාත්මක වන ප්රමුඛ පෙලේ වෙබ් අඩවියකි. අප වෙබ් අඩවිය ජාතිවාදයෙන් තොර සමස්ථ ලාංකිකයින්ටම පොදු අන්තර්ජාල පුවත් භාවිතයක නිරතවන බව අපි මෙසේ වගකීමෙන් දැනුම් දෙන්නෙමු.
(බාහිර වෙබ් අඩවි වලින් ගනු ලබන තොරතුරු වල සත්යතාවය පිලිබදව අප වගකීම් නොදරන බව කාරුණිකව සලකන්න.)
No comments:
Post a Comment